FAQ


1. Кога доставяте?

За София: Поръчките, приети до 19:00ч. от Понеделник до Неделя, ще бъдат доставяни в същия ден. Можете да видите първата възможна дата на доставка в процеса на поръчване в нашия сайт.

За останалата част от страната: Поръчките за останалата част от страната, приети до 16:00ч., ще бъдат доставяни на следващия календарен ден.

За повече информация, моля, разгледайте нашите Срокове за доставка тук!


2. Какво ще се случи, ако получателят не е на посочения адрес при доставка?

Ако получателят не е на посочения от Вас адрес за доставка, куриерът ще позвъни на номера, оставен за връзка с него, за да го уведоми, че има пратка за получаване. В случай, че куриерът или екипът на ЦВЕТЯ.bg не може да се свърже с получателя, до края на работния ден, цветята ще останат в офис на куриерската фирма в съответния град, а получателят ще опитаме да уведомим за пратката и насрочим нова дата за доставка. При неуспешна доставка екипът на ЦВЕТЯ.bg се допитва и до подателя на поръчката, в случай, че е необходимо нейното отказване или унищожаване.

3. Мога ли да изпратя цветя анонимно?

Да, получателят винаги ще вижда само текста, който Вие сте решили да споделите в картичката към букета Ви. Изборът дали да уведомим получателя е изцяло Ваш. Личната Ви информация ще бъде третирана според закона за личните данни в Република България и няма да бъде използвана за комерсиални или лични цели.


4. В кои часове от деня ще бъдат доставяни цветята?

Изборът за доставка в часови диапазон е изцяло Ваш. Можете да видите приблизителния час на доставката при поръчването от нашия сайт. Вие ще бъдете информирани, когато изпратим Вашата поръчка и при нейната доставка чрез SMS на посочения от Вас мобилен номер.

За София цветята могат да бъдат доставяни между 10:00ч. и 22:00ч. на домашни адреси и между 10:00ч. и 17:00ч. на бизнес адреси, освен ако не сте заявили допълнително изискване, потвърдено от наш оператор.

За останалата част от страната поръчките се доставят между 10:00ч. и 18:00ч. от Вторник до Петък и между 10:00ч. и 14:00ч. в Събота.


5. Мога ли да заявя час на доставка?

При попълването на онлайн формуляра в нашия сайт, имате опцията да изберете възможна дата и час на доставка. Ако цветята Ви трябва да бъдат доставени преди конкретен час от деня, който попада в интервал, непосочен в съответното меню, моля да отбележите това в полето “Забележки”. Нашите флористи ще направят всичко възможно да изпълнят молбата Ви, като Вие ще бъдете информирани своевременно от наш представител. Траурните цветя винаги ще бъдат доставяни в посочения от Вас час. Ако по някаква причина това не е възможно, ще бъдете уведомени веднага.


6. Искам да изпратя повече от един букет, трябва ли да плащам допълнително за доставка?

Таксата за доставка, която плащате за цветята си, не се променя в зависимост от броя на изпратените букети, ако адресът за доставка е един и същ. Ако искате да поръчате голям брой букети, можете да се свържете с оператор от Отдел за обслужване на клиенти.


7. Каква е таксата за доставка?

Моля прочетете тук нашите правила за ценообразуване на такса за доставка.


8. Как мога да заплатя?

Можете да направите плащане с кредитна или дебитна карта, с регистрация в ePay, на каса на EasyPay, на банкомат, с регистрация в PayPal, с банков превод, както и с наложен платеж. Вижте подробната информация за всеки метод на плащане тук


9. Ще получа ли потвърждение за поръчката си?

Да, ще получите потвърждение с номер на поръчката на имейла Ви, както и SMS на мобилния Ви номер в момента на приемане на поръчката Ви и при нейното доставяне.


10. Поръчах, платих, но не получавам никакво потвърждение за поръчката си. Какво да правя?

За съжаление, понякога може да се случи да завършите поръчката си и да извършите успешно плащане, но все пак да не получите имейл или SMS. Моля, проверете в папка “Спам” на Вашата поща, тъй като е възможно съобщението да е попаднало там. Имайте предвид, че SMS-ите ни се изпращат, след като поръчката бъде платена или приета от екипа ни и може да бъде получен само от номера на български мобилни оператори. Ако имате нужда от допълнително потвърждение, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат-функцията на сайта ни или на 0700 800 78!


11. Извършвате ли доставка в болници, хотели и други нетипични локации?

Да, разбира се! Бихме искали да Ви помолим да бъдете максимално обстоятелствени с информацията в такива случаи, например да предоставите отделение, номер на стая, имена и мобилен телефон на получателя, за да можем да уведомим нашите флористи или курерската фирма, изпълняваща поръчката Ви и да доставим цветята на правилното място.


12. Искам да поръчам цветя за погребение, каква информация Ви е необходима?

За погребения или кремации е от голямо значение цветята да бъдат доставени на точния адрес в точнен час. Бихме искали да Ви помолим да ни дадете колкото е възможно повече и по-подробна информация за погребалното бюро, името на починалия, както и конкретното място и време на погребението. Можете да отбележите тези детайли в полето “Забележки” при попълването на онлайн формуляра ни.

13. Искам да поръчам цветя, но не знам точния адрес за доставка. Ще приемете ли такава поръчка?

Ще се радваме да Ви съдействаме, като опитаме да се свържем с получателя на цветята и разберем адреса за доставката. По Ваше желание, можем да се опитаме да бъдем напълно анонимни, за да не развалим изненадата, но препоръчваме да предоставяте цялата информация в поръчката си 😃